آرزوي آقاي خاص در سال نو ميلادي (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي پرتغالي رئال مادريد براي تيمش سالي سرشار از شادي و موفقيت آرزو کرد.


اين اولين باري نيست که ژوزه مورينيو در مراسم رسمي باشگاه براي رئال مادريد سالي سرشار از موفقيت را آرزو مي‌کند . در حقيقت اين به بخشي از سنت رئال مادريد تبديل شده که در سال‌هاي گذشته منجر به قهرماني تيم شده است.
مورينيو ابتداي سال 2011 نيز چنين آرزويي براي تيم داشت و 4 ماه بعد تيمش موفق شد بارسلونا را در والنسيا شکست دهد تا جام قهرماني را در اسپانيا بالاي سر برد . وي در ابتداي سال 2012 نيز چنين کاري را تکرار کرد و تيمش توانست با رکوردشکني قهرمان لاليگا و سوپرجام اسپانيا شود.
سرمربي پرتغالي رئال مادريد که شاگردانش يکشنبه آينده مقابل سوسيه‌داد در لاليگا حاضر خواهند شد ، اظهار داشت : براي خودم و همسرم آرزوي سلامتي دارم تا بتوانيم شاهد بزرگ شدن فرزندان‌مان باشيم زيرا آنها زندگي ما هستند.
وي ادامه داد : در فوتبال نيز اميدوارم همچنان شاد و خوشحال باشم و سخت کار کنم تا سال 2013 نيز به اندازه 2012 برايم شادي‌آفرين باشد.
اين در حالي است که رئال مادريد هم‌اکنون با اختلاف 16 امتيازي نسبت به بارسلوناي صدرنشين در مکان سوم قرار دارد و شرايط بدي را در لاليگا تجربه مي‌کند . همچنين شاگردان آقاي خاص در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا بايد به مصاف منچستريونايتد ، صدرنشين ليگ برتر انگليس بروند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان